FANDOM

Είμαι μια συνολική Sonic the Hedgehog ανεμιστήρα πολύ όπως όλοι οι άλλοι, μου αρέσουν τα νεότερα παιχνίδια, αλλά δεν με πειράζει να παίζουν τα κλασικά. Δεν νομίζω ότι έχω παίξει ποτέ glitchy ή hacked παιχνίδια πριν, αν και δεν νομίζω ότι θέλω να παίξω κάποιο μετά την εμπειρία που είχα ...

Ξεκίνησε σε ένα ωραίο καλοκαιρινό απόγευμα, έπαιζα Sonic Unleashed (Μου άρεσε το πώς μπορείτε να πάρετε για να εξερευνήσετε τις πόλεις σε αυτό) μέχρι που παρατήρησα, από περιφερική όραση μου, ότι ο ταχυδρόμος είχε φτάσει και βάλει κάτι στο γραμματοκιβώτιό μου, ως συνήθως, και αριστερά. Σταμάτησα το παιχνίδι μου για να πάω να δω τι πήρα στο ταχυδρομείο ... Το μόνο πράγμα στο γραμματοκιβώτιο ήταν μια θήκη CD για ηλεκτρονικούς υπολογιστές και ένα σημείωμα. Μου πήρε μέσα.

Κοίταξα το σημείωμα πρώτη και συνειδητοποίησα ότι ήταν από τον αγαπητό μου φίλο Kyle (Ας αυτόν που αποκαλούν), τους οποίους δεν είχα ακούσει από σε 2 εβδομάδες. Ξέρω ότι επειδή αναγνωρίζεται το χειρόγραφό του, αν και αυτό ήταν παράξενο είναι πώς φαινόταν? φαινόταν κακογραμμένο και τραχύς και κάπως δύσκολο να διαβάσει, όπως εάν Kyle είχε έναν σκληρό χρόνο για να γράψω τα κάτω και το έκανε σε μια βιασύνη.

Αυτό είναι ό, τι έγραψε ...

"Tom,

Δεν μπορώ να πάρω άλλο, είχα να απαλλαγούμε από αυτό το πράγμα με κάποιο τρόπο πριν να είναι πολύ αργά, και ήλπιζα θα το κάνει για μένα. Δεν μπορώ να το κάνω, αυτός είναι μετά από μένα, και αν δεν καταστρέψουν αυτό το CD, που θα έρθουν μετά από εσάς πάρα πολύ, αυτός είναι πάρα πολύ γρήγορα για μένα ....

Παρακαλούμε Tom, να καταστρέψουν αυτό το δίσκο θεός-εγκατέλειψες πριν έρθει μετά από σένα, είναι πολύ αργά για μένα.

Καταστρέψτε το δίσκο, και θα τον καταστρέψει, αλλά να το κάνουμε γρήγορα αλλιώς θα σε πιάσει. Δεν χρειάζεται καν να παίξει το παιχνίδι, αυτό είναι ό, τι θέλει, απλά να καταστρέψουν.

Παρακαλώ ...

Kyle "

Λοιπόν, αυτό ήταν σίγουρα περίεργο. Ακόμα κι αν ο Kyle είναι ο καλύτερος φίλος μου και εγώ δεν τον έχω δει σε 2 εβδομάδες, δεν έκανα αυτό που μου ζήτησε. Δεν νομίζω ότι μια απλή δίσκος παιχνιδιού θα κάνει τίποτα κακό σ 'αυτόν, μετά από όλα είναι απλά ένα σωστό παιχνίδι; Αγόρι, ήταν λάθος μου γι 'αυτό ...

ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ τρόπο, κοίταξα το δίσκο και αυτό μοιάζει με οποιοδήποτε συνηθισμένο δίσκο του υπολογιστή CD-R, εκτός του ότι είχε μαύρο μαρκαδόρο για να γράψει "SONIC.EXE", και ήταν πολύ σε αντίθεση με το χειρόγραφό του Κάιλ, πράγμα που σημαίνει ότι must've να πάρει από κάποιον άλλο, όπως ένα κατάστημα πιόνι ή eBay. Όταν είδα "SONIC" για τη συγγραφή του CD, ήμουν πραγματικά ενθουσιασμένος και ήθελε να παίξει, επειδή είμαι αα BIG Sonic ανεμιστήρα.

Πήγα στο δωμάτιό μου και γύρισε στον υπολογιστή μου και να θέσει το δίσκο και να εγκαταστήσετε το παιχνίδι. Όταν η οθόνη του τίτλου έσκασε επάνω παρατήρησα ότι ήταν το πρώτο παιχνίδι Sonic, ήμουν σαν "Awesome!" Επειδή όπως είπα νωρίτερα μου άρεσαν τα κλασικά. Το πρώτο πράγμα που παρατήρησα ότι ήταν εκτός τόπου ήταν όταν πάτησα αρχή, είναι εκεί ήταν ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, όταν είδα την εικόνα του τίτλου μετατράπηκε σε κάτι πολύ διαφορετικό, κάτι που τώρα θεωρούν τρομακτικό, πριν από την κοπή σε μαύρο.

Θυμάμαι τι η εικόνα έμοιαζε σε αυτό το κλάσμα του δευτερολέπτου πριν από το παιχνίδι κομμένα σε μαύρο? Ο ουρανός είχε σκοτεινιάσει, το έμβλημα τίτλου σκουριασμένα και καταστράφηκε, η SEGA 1991 ήταν πλέον αντί SEGA 666, και το νερό είχε γυρίσει κόκκινο, σαν το αίμα, εκτός φαινόταν υπερ-ρεαλιστική.

Αλλά η freakiest πράγμα που ήταν σε αυτό το κλάσμα του δευτερολέπτου πλαίσιο ήταν Sonic, τα μάτια του ήταν κατάμαυρο και αιμορραγία με δύο λαμπερό κόκκινο τελείες κοιτάζοντας δεξιά μου, και το χαμόγελό του είχε τεντωθεί ευρύτερο μέχρι την άκρη του προσώπου του. Ήμουν αρκετά ενοχλημένη για αυτήν την εικόνα όταν το είδα, αν και κατάλαβα ότι ήταν απλά ένα πρόβλημα και το ξέχασαν. Μετά το κόβουμε σε μαύρο έμεινε έτσι για περίπου 10 δευτερόλεπτα ή έτσι. Και στη συνέχεια, ένα άλλο περίεργο πράγμα συνέβη, ο αποθηκεύσετε το αρχείο, επιλέξτε από το Sonic the Hedgehog 3 έσκασε επάνω, και ήμουν σαν "Τι στο διάολο; Τι είναι αυτό που κάνει στο πρώτο παιχνίδι Sonic;", ούτως ή άλλως, τότε θα παρατηρήσετε κάτι off, το φόντο ήταν το σκοτάδι συννεφιασμένο ουρανό του Bad επίπεδο Stardust Speedway από το Sonic CD, και υπήρχαν μόνο τρεις αποθήκευση αρχείων. Η μουσική ήταν ότι ανατριχιαστικό Σπήλαια του Winter μουσική από Earthbound, μόνο επεκτάθηκε και φαινόταν να έχουν αντίστροφα. Και η εικόνα για τον αποθηκεύσετε το αρχείο όπου μπορείτε να δείτε μια προεπισκόπηση του επιπέδου είστε είναι απλά κόκκινο στατική και για τα τρία αρχεία.

Αυτό που με φρικάρει περισσότερο ήταν ο χαρακτήρας, επιλέξτε, έδειξε μόνο Tails, Knuckles και προς μεγάλη μου έκπληξη, ο Δρ Robotnik! Τώρα ήμουν σίγουρος ότι κάτι ήταν, εννοώ, πώς μπορείς να παίξεις ως Robotnik σε ένα κλασικό παιχνίδι Sonic, για να φωνάξει δυνατά;

Αυτό είναι, όταν συνειδητοποίησα ότι αυτό δεν ήταν ένα glitchy παιχνίδι, ήταν ένα hacked παιχνίδι.

Ναι, σίγουρα φαινόταν hacked, ήταν πραγματικά ανατριχιαστικό, αλλά ως μια έξυπνη gamer, δεν ήμουν φοβισμένος (ή τουλάχιστον εγώ προσπάθησα να μην είναι), είπα στον εαυτό μου ότι αυτό ήταν απλά μια hacked παιχνίδι και δεν υπάρχει τίποτα λάθος με αυτό. Anyways, τινάζοντας την creeped από αίσθημα πήρα Αρχείο 1 και επέλεξε ουρές και όταν επιλεγεί και ξεκίνησε. Το παιχνίδι πάγωσε για περίπου 5 δευτερόλεπτα και άκουσα ένα ανατριχιαστικό pixelated γέλιο που ακούστηκε πάρα πολύ σαν εκείνο τον τύπο Kefka από το Final Fantasy πριν από την κοπή σε μαύρο.

Η οθόνη μείνει κενή για περίπου 10 δευτερόλεπτα ή περισσότερο, τότε έδειξε την τυπική πράγμα τίτλο επίπεδο, εκτός από τα απλοϊκά σχήματα ήταν διαφορετικές αποχρώσεις του κόκκινου και του κειμένου έδειξε μόνο "HILL​​, ACT 1". Η οθόνη ξεθωριάσει μέσα και ο τίτλος επίπεδο εξαφανιστεί αποκαλύπτοντας τις ουρές στο Green Hill Zone από το Sonic 1, η μουσική ήταν διαφορετική αν, αυτό ακούγεται σαν μια ειρηνική μελωδία από την ανάποδη. Τέλος πάντων, άρχισα να παίζω και είχαν ουρές αρχίσει να τρέχει όπως θα κάνατε σε οποιοδήποτε από τα κλασικά Sonic παιχνίδια, αυτό ήταν παράξενο ήταν ότι ως ουρές έτρεχε κατά μήκος του επιπέδου δεν υπήρχε τίποτα, αλλά το επίπεδο έδαφος και μερικά δέντρα για 5 λεπτά, που ήταν όταν το ειρηνική μουσική άρχισε να μειώσει τα κάτω σε αργή βαθιά ήχους πολύ αργά, όπως εγώ συνέχισα.

Είδα ξαφνικά κάτι και σταμάτησα να δω τι ήταν? ήταν ένα από τα μικρά ζώα που βρίσκονται νεκρά στο έδαφος αιμορραγία (Αυτό ήταν, όταν η μουσική άρχισε να επιβραδύνεται), ουρές είχαν σοκαρισμένος και λυπημένος βλέμμα στο πρόσωπό του, που ποτέ δεν τον είδα να έχει πριν, οπότε είχα να κινείται κατά μήκος, και συνέχισε ότι ανησυχούν βλέμμα στο πρόσωπό του. Όπως ο ίδιος συνέχισε να κινείται είδα περισσότερα νεκρά ζώα, όπως ουρές μετακόμισε παρελθόν τους αναζητούν όλο και περισσότερο ανησυχούν ως μουσική χαμηλώνει και κινείται παρελθόν περισσότερα νεκρά ζώα, σοκαρίστηκα για να δείτε πώς όλοι πέθαναν, που έμοιαζε σαν κάποιος να τους σκοτώθηκαν σε μάλλον φρικιαστική τρόπους? ένας σκίουρος κρεμάστηκε σε ένα δέντρο με κάτι που έμοιαζε να τα σωθικά του να κρέμεται έξω, ένα λαγουδάκι είχε και τα τέσσερα άκρα του, αποκόπτεται και μια πάπια είχε τα μάτια του έβγαζαν και κομμένο τον λαιμό. Ένιωθα άρρωστος στο στομάχι μου όταν είδα αυτή τη σφαγή και προφανώς το ίδιο έκανε ουρές. Μετά από λίγα δευτερόλεπτα, δεν υπήρχαν περισσότερα ζώα και η μουσική φαίνεται να έχουν σταματήσει, ακόμα διατηρούνται ουρές για να συνεχίσετε.

Μετά από ένα λεπτό πέρασε μετά την μουσική σταμάτησε, ουρές έτρεχε πάνω σε ένα λόφο και στη συνέχεια σταμάτησε, δεν ήταν μέχρι που είδα γιατί? Sonic υπήρχε στην άλλη πλευρά της οθόνης με την πλάτη του ενάντια ουρές με τα μάτια του κλειστά. Ουρές φαινόταν χαρούμενος να δείτε Sonic, αλλά στη συνέχεια το χαμόγελο του παραπαίει, προφανώς παρατηρήσει ότι Sonic δεν ανταποκρίνεται σ 'αυτόν, αν δεν ενεργεί σαν να ήταν εντελώς αγνοεί την παρουσία ουρές ». Ουρές περπάτησε αργά προς το Sonic, και παρατήρησα ότι δεν είχε ακόμη και τα κινούμενα πληκτρολόγιο μου για να τον κάνει να κινηθεί, οπότε αυτό έπρεπε να έχουν κοπεί μια σκηνή.

Ξαφνικά άρχισα να έχω μια αυξανόμενη αίσθηση του φόβου ως ουρές περπατούσε κοντά στο Sonic για να πάρει την προσοχή του, ένιωσα ότι ουρές ήταν σε κίνδυνο και κάτι κακό επρόκειτο να συμβεί. Άκουσα αμυδρά στατική δυναμώνει ως ουρές ήταν όμως ίντσες μακριά από το Sonic και σταμάτησε και κόλλησε το χέρι του για να τον αγγίξει. Αυτό προαίσθημα συναίσθημα στο έντερό μου γινόταν ολοένα και ισχυρότερη και ένιωσα την ανάγκη να πω ουρές για να πάρει μακριά από Sonic, όπως η στατική δυνάμωσε.

Ξαφνικά, σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου είδα τα μάτια του Sonic ανοιχτά και ήταν μαύρο με αυτές τις κόκκινες λαμπερό τελείες, όπως ακριβώς αυτήν την εικόνα τίτλο, σκέφτηκα δεν υπήρχε ένα χαμόγελο. Όταν συνέβη η οθόνη μαυρίσει και η στατική ήχος ήταν off.

Δεν έμεινε μαύρο για περίπου 7 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, λευκό κείμενο εμφανίστηκε σχηματίζοντας ένα μήνυμα, λέγοντας, "Γεια σας. Θέλετε να παίξετε μαζί μου;"

Σε αυτό το σημείο ήμουν creeped έξω, δεν ήθελε να συνεχίσει με το παιχνίδι, αλλά η περιέργειά μου πήρε το καλύτερο από μένα όταν ήμουν λαμβάνονται σε ένα διαφορετικό επίπεδο, με τον τίτλο επίπεδο τώρα λένε "Κρυφτό".

Αυτή τη φορά ήμουν στο επίπεδο Angel Island από το Sonic 3 και φαινόταν σαν τα πάντα ήταν στην πυρκαγιά.

Ουρές φαινόταν σαν να ήταν φοβισμένος από τα πνεύματά του, αυτή τη φορά. Είναι πραγματικά κοίταξε και έκανε ξέφρενη χειρονομίες για μένα σαν να ήθελε να πάρει έξω από την περιοχή ήταν σε όσο το δυνατόν γρηγορότερα. Είχα αρχίσει να πάρει φρίκαρε από αυτό ... εννοώ ουρές ήταν πραγματικά σπάζοντας τον τέταρτο τοίχο, προσπαθώντας να μου πει να τον πάρει από εκεί.

Γι 'αυτό πατημένο το πλήκτρο βέλους τόσο σκληρά όσο θα μπορούσα και τον έκανε να τρέξει τόσο γρήγορα όσο θα μπορούσε, μια pixelated έκδοση της εν λόγω ανατριχιαστικό θέμα όταν συναντάτε Σκιά στο ARK ως Robotnik από ΣΔ2 έπαιζε όπως έκανα ουρές ταξίδι μέσα από το έρημο δάσος, προσπαθώντας να τον βοηθήσει να ξεφύγει από ό, τι ο ίδιος προσπαθούσε να τρέξει από.

Ξαφνικά άκουσα ότι ανατριχιαστικό γέλιο και πάλι ... εκείνη την φοβερή, Kefka γελάνε ... δεξιά μετά από 10 δευτερόλεπτα έχουν περάσει ως βοήθησα ουρές τρέχουν μέσα από το δάσος, και τότε άρχισα να βλέπω λάμψεις Sonic βρεθώ παντού στην οθόνη, και πάλι με εκείνους που μαύρα και κόκκινα μάτια.

Η μουσική άλλαξε σε αυτό το σασπένς πνιγμό κουδούνισμα όπως βλέπω Sonic πίσω ουρές κερδίζει σιγά-σιγά επάνω σε αυτόν FLYING? Sonic δεν έτρεχε, ήταν στην πραγματικότητα FLYING! Το πέταγμα θέτουν ξωτικό του είχε κάνει φαινόταν πολύ παρόμοια με πέταγμα Metal Sonic είναι θέτουν σε Sonic CD, εκτός του ότι ήταν απλά Sonic και είχε και πάλι τα μαύρα και κόκκινα μάτια, μόνο

Αυτή τη φορά είχε την πιο διαταραγμένο χαμόγελο ψάχνει στο πρόσωπό του, κοίταξε σαν να απολάμβανε το μαρτύριο έδινε στους φτωχούς μικρή αλεπού καθώς κέρδισε επάνω σε αυτόν.

Ξαφνικά όταν Ουρές τελική (άλλη περικοπή σκηνής), η μουσική σταμάτησε και Sonic εξαφανίστηκε. Ουρές που υπάρχουν και άρχισε να κλαίει για 15 δευτερόλεπτα. Η σκηνή ήταν μάλλον ενοχλητικό να παρακολουθήσουν και το είδος της έσκισε τον εαυτό μου. Στη συνέχεια, όμως Sonic εμφανίστηκε ακριβώς μπροστά από ουρές και ουρές κοίταξε με τρόμο.

Αίμα άρχισε να κατέβει αυτά τα μαυρισμένα μάτια του Sonic ως ένα χαμόγελο μεγάλωσε σιγά-σιγά από το πρόσωπό του, όπως ο ίδιος κοίταξε κάτω στην φρίκη αλεπού, θα μπορούσα να κάνω τίποτα, αλλά προσέξτε.

Ακριβώς σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου Sonic όρμησε σε ουρές μπροστά η οθόνη πήγε μαύρο, υπήρχε ένας δυνατός ουρλιάζει θόρυβο που διήρκεσε μόλις 5 δευτερόλεπτα. Το κείμενο που επέστρεψε αυτή τη φορά όμως είπε: «Είσαι πάρα πολύ αργή, θέλετε να δοκιμάσετε πάλι;" και, στη συνέχεια, ότι ο θεός-απαίσιο γέλιο ήρθε με αυτό.

Ήμουν τόσο σοκαρισμένος από ό, τι είχε συμβεί ... έκανε Sonic δολοφονία ουρές; Όχι, δεν θα μπορούσε να έχει ... Αυτός και ουρές υποτίθεται ότι είναι οι καλύτεροι φίλοι, σωστά; Γιατί Sonic του το κάνω αυτό;

Κούνησα το σοκ μακριά, όπως ήμουν έφερε πίσω στο χαρακτήρα επιλογή, η αποθηκεύσετε το αρχείο που είχε ουρές ήταν διαφορετικά? Ουρές δεν ήταν πλέον στο ίδιο το κουτί, αλλά στην ίδια την οθόνη της τηλεόρασης, η οποία τρεμοπαίζει με αυτή την κόκκινο στατική, η έκφραση ουρές »τρόμαξε, τα μάτια του ήταν μαύρα και αιμορραγία, πορτοκαλί γούνα του είχε φύγει το μαύρο και είχε μια έκφραση της αγωνίας για το πρόσωπό του, προσπαθώντας να αγνοήσει πήρα Knuckles επόμενη.

Το γέλιο ήρθε και πάλι η οθόνη κομμένα σε μαύρο και πάλι και έμεινε εκεί για 10 δευτερόλεπτα, αυτή τη φορά το επίπεδο είπε «ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ RUN".

Ήμουν πραγματικά φρίκαρε από τώρα, δεν θα μπορούσα πραγματικά να πω αν αυτό ήταν ένα πρόβλημα, ή ένα σιδηροπρίονο, ή κάποιο είδος των ασθενών twisted αστείο ... ή τίποτα πραγματικά. Όμως, παρά το φόβο μου για το τι συνέβη στη συνέχεια, Συνέχισα να παίζω.

Το επόμενο επίπεδο φαινόταν πολύ διαφορετική, είχε το έδαφος της ζώνης Scrap εγκεφάλου, αλλά το φόντο του ουρανού έμοιαζε το κύριο μενού? είχε το σκούρο κοκκινωπό συννεφιασμένο ουρανό. Αλλά αυτό ήταν η μουσική που τρόμαξε περισσότερο: Ακουγόταν σαν θέμα Giygas 'αμέσως μετά θα νικήσει Pokey στο Earthbound. Επίσης, παρατήρησα ότι οι αρθρώσεις έμοιαζε φοβισμένος ακριβώς όπως έκαναν ουρές, αν και όχι τόσο πολύ, περισσότερο μάλλον κοίταξε λίγο νευρικός. Έσπασε το τέταρτο τοίχο ακριβώς όπως ουρές και φαινόταν σαν να μην ήταν σίγουρος για τη μετάβαση σε, αλλά έκανα τον μετακινήσετε ούτως ή άλλως.

Έτρεξε κάτω από την ευθεία οδό σε αυτό το σκοτεινό επίπεδο, και όπως έκανε η οθόνη άρχισε να τρεμοπαίζει κόκκινο στατικές μια-δυο φορές και στη συνέχεια ότι πολύ εκνευριστικό γέλιο ήρθε και πάλι.

Στη συνέχεια, μετά από λίγα δευτερόλεπτα της λειτουργίας παρατηρώ αρκετές κηλίδες αίματος στο μεταλλικό έδαφος, ένιωσα μια αυξανόμενη αίσθηση του φόβου και πάλι να σκεφτόμαστε κάτι τρομερό πρόκειται να συμβεί σε αρθρώσεις. Κοίταξε ναυτία πόδια κάτω από αυτό το αιματοβαμμένο δρόμο, αλλά εγώ ακόμα τον συνεχίζαμε.

Ξαφνικά σαν αρθρώσεις έτρεξε, Sonic εμφανίστηκε μπροστά του αυτόν με αυτά τα μαύρα και κόκκινα μάτια και στη συνέχεια το κόκκινο στατική εμφανίστηκε και πάλι, όταν η στατική εξαφανίστηκε δείχνει τίποτα, αλλά μαύρη οθόνη με κείμενο που λέει "βρήκα!", Ήμουν τώρα φοβάται, Sonic βρέθηκε Knuckles ήδη ?! Τι συνέβαινε ?!

Τέλος πάντων κόκκινο στατική ήρθε και πάλι και στη συνέχεια ήμουν πίσω στο επίπεδο, Knuckles έμοιαζε πανικό, και Sonic ήταν πουθενά να βρεθεί. Και αυτή τη φορά που υψίσυχνο διαμαρτυρόμενος από την τελική αφεντικό του Silent Hill 1 του έπαιζε.

Αυτή κάποιου είδους μάχη αφεντικό με το Sonic; Ήλπιζα στο Θεό ότι δεν ήταν, ειλικρινά.

Ξαφνικά Sonic εμφανίστηκε ακριβώς πίσω αρθρώσεις σε ό, τι φαινόταν να pixelated μαύρο καπνό, έκανα αρθρώσεις σειρά και, στη συνέχεια, γροθιά Sonic, Sonic, αλλά εξαφανίστηκε σε μαύρο pixelated καπνό πριν θα μπορούσα καν να προσγειωθεί ένα χτύπημα, αυτό το τρομερό γέλιο πήγε και πάλι. Στη συνέχεια, Sonic εμφανίστηκε πίσω αρθρώσεις και πάλι και στη συνέχεια έκανα τον γροθιά και πάλι, και Sonic εξαφανίστηκε πάλι γελώντας. Knuckles ήταν πανικοβάλλονται ακόμα περισσότερο, ακόμα και ένιωθα σαν να ήμουν τρελός, Sonic ήταν ουσιαστικά παίζει μαζί μας, έπαιζε ένα άρρωστο στριμμένο παιχνίδι λίγο το μυαλό μου και με αρθρώσεις ...

Μια άλλη σκηνή έπαιξε ως knuckled έπεσε στα γόνατά του και να αδράξει αναφιλητά το κεφάλι του, ένιωσα την αγωνία του, Sonic ήταν πραγματικά οδήγηση μας τόσο τρελό.

Και στη συνέχεια, σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου Sonic όρμησε σε αρθρώσεις και η οθόνη πήγε μαύρο με μια άλλη στρέβλωση ουρλιάζει θόρυβο που διήρκεσε για τουλάχιστον 3 δευτερόλεπτα.

Ένα άλλο μήνυμα κειμένου εμφανίστηκε, "Έτσι, πολλές ψυχές για να παίξει με, τόσο λίγο χρόνο ... θα συμφωνείτε;"

Τι στο διάολο ... Τι ακριβώς συμβαίνει; Άρχισα να σκέφτομαι Sonic ήταν στην πραγματικότητα προσπαθεί να μου μιλήσει μέσα από το παιχνίδι ... Αλλά ήμουν πολύ φοβισμένος για να σκεφτώ αυτό.

Ήμουν έφερε πίσω στο κύριο μενού και αυτή τη φορά το δεύτερο αρχείο κουτί είχε αρθρώσεις στην οθόνη της τηλεόρασης, κόκκινη γούνα του είχε σκοτεινιάσει με ένα γκρι κοκκινωπό, dreadlocks του ήταν στάζουν με το αίμα και τα μάτια του ήταν μαύρα και αιμορραγία πάρα πολύ, και είχε μια ματιά της θλίψης στο πρόσωπό του. Άρχισα να σκέφτομαι ότι αυτές είναι οι πραγματικές χαρακτήρες παγιδευμένοι σε αυτές τις οθόνες τηλεόρασης στα αρχεία σώσει, αλλά εγώ δεν μπορούσα να το πιστέψω ... δεν ήθελα να το πιστέψω ...

Γι 'αυτό κλείστε το παιχνίδι και πήρε ένα διάλειμμα. Πήρα έναν υπνάκο, μακάρι να μην είχε, γιατί εγώ τότε άρχισαν να έχουν την πιο ενοχλητικό εφιάλτη, ήμουν στο κατάμαυρο σκοτάδι, αν και ήμουν κάτω από το φως που εκπέμπεται από μια λάμπα που κρεμόταν ψηλά πάνω από το κεφάλι μου. Θα μπορούσα να ακούσω τις κραυγές της αρθρώσεις και ουρές γύρω από το ξενοδοχείο. Έλεγαν πράγματα όπως, "Βοηθήστε μας ..." και "Γιατί να μας δώσετε σ 'αυτόν;" και "Run away, πριν αυτός σας παίρνει πάρα πολύ ..."

Κραυγές τους πέθανε έξω όπως εγώ τότε άκουσα Sonic γέλιο, το γέλιο του ... ακουγόταν πολύ σαν την παραμορφωμένη Kefka γέλιο.

«Είσαι ένα διασκεδαστικό πολύ να παίξει με το παιδί, ακριβώς όπως και ο φίλος σας Kyle, αν και ο ίδιος δεν κράτησε πολύ ..."

Ήμουν φοβισμένος και κοιτάζοντας γύρω για την πηγή της φωνής ...

"Δεν θα είναι μακρύς μέχρι τώρα έχετε τον ίδιο και όλους τους άλλους φίλους μου να συμμετέχει σε ..."

Τον είδα με τα πόδια προς το μέρος μου, τρεμοπαίζει μέσα και έξω σε διάφορες κατευθύνσεις ...

"Δεν μπορεί να τρέξει, το παιδί. Είσαι στον κόσμο μου τώρα. Ακριβώς όπως και οι άλλοι ..."

Όταν με άρπαξε και είδα αιμορραγία μαύρα και κόκκινα μάτια, χαμόγελο το πρόσωπό του, ξύπνησα με έναν τρόμο.

Μετά από μια-δυο ώρες, αποφάσισα να συνεχίσουν να παίζουν το παιχνίδι. Δεν ξέρω γιατί, αλλά έπρεπε να ξέρω, είχα να καταλάβω γιατί συνέβαινε αυτό ... Έτσι γύρισα στον υπολογιστή, γύρισε το παιχνίδι και επιλεγμένα Robotnik επόμενη.

Εξακολουθώ να σκέφτηκε ότι ήταν εκκεντρικός, παίζοντας ως Robotnik, αλλά ούτως ή άλλως ο τίτλος επίπεδο εμφανίστηκε και πάλι και αυτή τη φορά είπε "...", το οποίο βρήκα πραγματικά freaky.

Αυτή τη φορά ήμουν σε κάποιο είδος διάδρομο, πραγματικά δεν μοιάζει σαν να ήταν από κάποιο από τα κλασικά παιχνίδια Sonic, αν και έχει το pixelated στυλ? το δάπεδο ήταν λαμπερά και καρό, οι τοίχοι ήταν σκούρο γκριζωπό μωβ με κινούμενα φως των κεριών και μερικά σκοτεινά κηλίδες αίματος εδώ και εκεί, και υπήρχε ένα σκούρο κόκκινο κουρτίνα κρέμεται πάνω στο επάνω μέρος της οθόνης. Κάθε 12 δευτερόλεπτα ή έτσι ώστε κόκκινη κουρτίνα ταλαντεύεται πολύ αργά, αλλά κάθε φορά που παίζετε το παιχνίδι που μόλις και μετά βίας μπορεί να δει το μετακινήσετε. Η μουσική ήταν παραδόξως ευχάριστη, ένα πιάνο παίζει ένα μάλλον θλιβερό αλλά ήσυχη τραγούδι, αλλά ήξερα καλύτερα, αυτό ήταν το τραγούδι που παίζεται σε Hill πράξη 1, μόνο που δεν ήταν από την ανάποδη.

Robotnik δεν φαίνονται εντελώς νευρικό όπως ουρές αρθρώσεις και έκανε, αλλά είχε ένα ύποπτο βλέμμα στο πρόσωπό του σαν να ήταν απλά λίγο παρανοϊκό. Έκανε μια μικρή κίνηση, όταν εγώ απλά τον άφησε να στέκεται, γυρίζει το κεφάλι του προς τα αριστερά και στη συνέχεια προς τα δεξιά, τουλάχιστον δύο φορές και στη συνέχεια απαξιεί σε μένα, σαν να έχει καμία ιδέα για το πού ήταν ή τι συνέβαινε. Ακόμα κι αν ήμουν φοβισμένος φύγουμε από το μυαλό μου για το τι επρόκειτο να συμβεί, είχα Robotnik συνεχιστεί και μετά. Έκανε τη συνήθη λειτουργία του animation (Ξέρετε, όταν έχεις τον ξυλοδαρμό στο τέλος του ένα κλασικό παιχνίδι Sonic και να τον κυνηγήσει) καθώς συνεχίσαμε να περάσει από το διάδρομο.

Τότε θα σταματήσει σε μια μεγάλη σκάλα που οδηγεί προς τα κάτω, τώρα ήμουν νευρικός, ακόμα και Robotnik φάνηκε σίγουρος για τον εαυτό του, αν και πιέζεται προς τα εμπρός.

Όπως οδήγησε Robotnik κάτω από τις σκάλες, παρατήρησα ότι οι τοίχοι έχουν πάρει πιο σκούρο και πιο κοκκινωπό? οι κόκκινοι φακοί είναι τώρα ένα απόκοσμο μπλε. Στη συνέχεια προσγειώθηκε σε ένα άλλο διάδρομο, αυτό ήταν περισσότερο από ό, τι το τελευταίο (ή τουλάχιστον αυτό ήθελε) και στη συνέχεια κατευθύνθηκε προς μια άλλη σκάλα προς τα κάτω, αυτό ήταν πολύ μεγαλύτερο, πήρε τουλάχιστον 1 ολόκληρο λεπτό.

Και τότε άκουσα ότι η φρικτή Kefka γελάσει ξανά και, στη συνέχεια, η μουσική αργά ξεθωριάσει μέχρι να ήταν ήσυχο, όπως έκανε τα τείχη γύρισε πιο σκούρο κόκκινο και οι πυρσοί ήταν μια μαύρη φλόγα τώρα.

Όταν Robotnik προσγειώθηκε πάνω στο 3ο διάδρομο, παρατήρησα ότι τώρα φαινόταν πραγματικά creeped έξω, αν και προσπάθησε να το κρύψει, δεν θα μπορούσε να τον κατηγορήσει, φοβόμουν πάρα πολύ.

Ξαφνικά, Sonic έσκασε ακριβώς μπροστά από Robotnik τον ίδιο τρόπο που το έκανε αρθρώσεις και στη συνέχεια το κόκκινο στατική. Το κόκκινο στατική διήρκεσε για περίπου 15 δευτερόλεπτα και στη συνέχεια μου έδειξε ένα πιο δυσάρεστη εικόνα ...

Η εικόνα έδειξε μια υπερ-ρεαλιστική από Sonic στέκεται στο σκοτάδι, όπου μπορείτε να δείτε μόνο το πρόσωπό του, ενώ το κεφάλι και τον κορμό του ξεθωριάσει σε μαύρο, και όταν λέω υπερ-ρεαλιστικό, εννοώ σαν να φαινόταν τόσο πραγματικό που θα μπορούσατε να δείτε πραγματικά τις γραμμές σε μπλε γούνα του, όπως αν θα μπορούσε πραγματικά να νιώσετε τη γούνα, αν αγγίξει την οθόνη.

Το πρόσωπό του ... Θεέ μου, είχε το πιο τρομακτικό χαμόγελο που είχα δει ποτέ.

Και αυτό λέει κάτι θεωρώντας είδα ότι η εικόνα κατά την έναρξη του παιχνιδιού.

Τα μάτια του είναι μεγάλη και το μαύρο και για άλλη μια φορά να κλαίει αίμα (το οποίο επίσης φαινόταν υπερ-ρεαλιστική) και υπήρχαν δύο μικρά λαμπερό κόκκινο τελείες σε αυτά τα μαύρα μάτια κοιτάζοντας δεξιά μου, σαν να κοιτάζει μέσα στο μυαλό μου. Χαμόγελο του ήταν μεγάλη και δαιμονική, κυριολεκτικά απλώνεται στις πλευρές του προσώπου του σαν Cheshire Cat εκτός Sonic είχαν κυνόδοντες, πολύ αιχμηρά δόντια, σαν τα δόντια του Werehog του εκτός από πιο φαύλο-αναζητούν, κάπως κιτρινωπό και από το βλέμμα του, ο είχαν λεκέδες από αίμα και τα μικρά κομμάτια της σάρκας στα χείλη και τα δόντια του σαν να έφαγε κάποιο ζώο.

Κοίταζα αυτό το φρικιαστικό εικόνα για μια καλή 30 δευτερόλεπτα ποτέ να πάρετε τα μάτια μου από αυτό, ένιωσα σαν να ήταν πραγματικά ψάχνει σε μένα, μου χαμογελάει ... ότι το πρόσωπο, που μόλις πήρε 10 δευτερόλεπτα για να χαράξει η ίδια σε το μυαλό μου για τα καλά.

Στη συνέχεια, η οθόνη τρεμόπαιζε με κόκκινο στατική και πάλι 3 φορές, και για την 3η φορά που άκουσα το γέλιο Kefka, εκτός από αυτή τη φορά ακούστηκε παραμορφωμένη, δαιμονική ακόμη ...

Πήγε πίσω στην εικόνα και πάλι εξαίρεση αυτή τη φορά δεν υπήρχε το κείμενο και πάλι αν και ήταν χάλια, αλλά ήταν λίγο πολύ ένα από τα πιο τρομακτικά πράγματα που κοίταξα από τότε που είχα αυτό το παιχνίδι ...

«Εγώ είμαι ο Θεός."

Ήταν όταν διάβασα το μήνυμα, ενώ κοιτάζοντας Sonic όταν με χτύπησε, συνειδητοποίησα εκεί και έπειτα.

Το Sonic ήταν ένα τέρας, ένα καθαρό κακό, σαδιστική, παντοδύναμος, εφιαλτικό, παράφρονα τέρας ... και όλα τα θύματά του, συμπεριλαμβανομένων Tails, Knuckles, Robotnik και, ενδεχομένως, Kyle, είναι μόλις λίγα παιχνίδια του, και το παιχνίδι είναι η πολύ πύλη σε χαοτική, εφιαλτικό κόσμο του και το πολύ κόλαση είναι θύματα του παγιδευμένος σε.

Ξαφνικά, σε μια πραγματική διάσπαση δεύτερη μου ούρλιαζε σαν Sonic όρμησε στην οθόνη ουρλιάζει δυνατά με το στόμα του ορθάνοιχτο σε μια αφύσικη μήκους αποκαλύπτει τίποτα, αλλά ένα κυριολεκτικά ραγδαία άβυσσο της καθαρής σκοτάδι πριν από το κόκκινο στατική ήρθε και πάλι, αυτή τη φορά πολύ πιο δυνατά και παραμορφωμένη, έτσι δυνατά ώστε να βλάψει τα αυτιά μου, φώναξα και άρπαξε τα αυτιά μου, όπως το κόκκινο στατική screeched για ένα καλό 7 δευτερόλεπτα.

Τότε σταμάτησε και έδειξε τίποτα, αλλά μαύρη οθόνη.

Όπως καθόμουν εκεί κοιτάζοντας την μαύρη οθόνη, ένα τελευταίο κείμενο ήρθε.

"Έτοιμος για Γύρος 2, Tom;"

Το γέλιο Kefka, τώρα ακούγονται πιο σαφές σαν Sonic ήταν ακριβώς πίσω μου, έπαιξε και πάλι 3 φορές κοίταξα αυτό το κείμενο σε κατάσταση σοκ και σύγχυση.

Τότε πήρα εκκίνηση πίσω στο κύριο μενού και αυτή τη φορά η τρίτη αποθηκεύσετε το αρχείο είχε τηλεόραση εικόνα της Robotnik στην ίδια, βασανισμένο κατάσταση ως ουρές και αρθρώσεις? Δέρματος Robotnik μετέτρεψε ένα θαμπό γκρι, το μουστάκι του έγερναν και είχε μαυρίσει, τα γυαλιά του έσπασε και το αίμα προέρχεται από αυτά και είχε μια απλή νεκρός σαν έκφραση στο πρόσωπό του.

Κοίταξα ουρές, αρθρώσεις και Robotnik και έκλαψα λίγο, εγώ τους λυπήθηκε για την αγωνία που περνάς, είχαν παγιδευτεί για πάντα μέσα στο παιχνίδι, πάντα βασανίζεται από αυτή την φρικτή σκαντζόχοιρος, και πάντα θα είναι.

Στη συνέχεια, ο ίδιος ο υπολογιστής κλείσει, δεν θα μπορούσε να γυρίσει την πλάτη σε καμία περίπτωση δεν έχει σημασία τι έκανα.

Κάθισα εκεί για ίσως 25 δευτερόλεπτα, τρομοκρατημένοι από αυτό που μόλις είχε συμβεί ...

Sonic είναι η ίδια η ενσάρκωση του κακού, που βασανίζει τους ανθρώπους που παίζουν το παιχνίδι του σε περισσότερους από έναν τρόπους και στη συνέχεια, όταν βαριέται που σέρνει μέσα στο παιχνίδι, κυριολεκτικά σας παρασύρει στην κόλαση, όπου μπορούν να παίξουν μαζί σας πάντα, όπως το παιχνίδι του ....

Δεν μπορώ να πάρω το παιχνίδι φύγουμε από τον υπολογιστή μου. Νομίζω ότι είναι κολλημένοι εκεί, αλλά τουλάχιστον κατάφερα να την ενεργοποιήσετε ξανά τώρα.

Μετά κάθισα εκεί για 25 δευτερόλεπτα άκουσα μια φωνή πίσω μου, σαν ψίθυρος ...

"Προσπαθήστε να κρατήσετε αυτό το ενδιαφέρον για μένα, Τομ."

Γύρισα γύρω για να δείτε πού ερχόταν η φωνή, και αυτό που είδα με έκανε να ουρλιάζουν ...

Καθισμένος στο κρεβάτι μου ... κοιτάζει δεξιά σε μένα ...

... Ήταν ένα Sonic Plushie, χαμογελώντας με κηλίδες αίματος κάτω από τα μάτια της.

Και τότε το λίπος linux πιγκουίνος πετάει πάνω από 9000 ροδέλες κρεμμυδιού σε Sonic.exe που παίρνει το λίπος και είναι incabably κινείται λόγω βάρους 1234567898765432123456678987654321 κιλά λόγω παχύνει